Sligro Food Group munt uit in cultuur en reputatie

In december 2014 verscheen het magazine ‘Incompany 200’, dat de medewerker tevredenheid onderzoekt bij de grootste organisaties in Nederland. Sligro Food Group presteert volgens het blad ‘weergaloos’ als het gaat over cultuur en reputatie. 

Sligro Food Group krijgt uitmuntende cijfers voor de cultuur (7,28) en staat daarbij, in vergelijking met de gemeten 123 organisaties, op plaats elf. Een 7,88 voor ‘collegialiteit’ is de grootste smaakmaker, samen met de interne reputatie van Sligro Food Group onder haar werknemers. Hierin scoort Sligro Food Group een 7,06, waarmee ze op plaats 7 staat in de interne reputatieranking* en daarmee hoger scoort dan bijvoorbeeld IKEA, Shell en KLM.

munt uit in cultuur en reputatie

Sinds 2009 komt Sligro Food Group  voor in de lijst van Incompany 200. Met een beoordeling van zevenmin staat Sligro Food Group op de 44ste plaats in de top 100.  Lees meer in het artikel ‘Wij doen veel voor dit bedrijf en het bedrijf doet veel terug’ in het magazine Incompany 200.

Download Incompany 200 - Sligro Food Group
(2,3 MB)

*Interne reputatieranking: voor de grootste organisaties in Nederland heeft Incompany, op basis van twaalf variabelen, de reputatie onder werknemers in kaart gebracht.